Translate

sobota, 4 października 2014

Proste sposoby na zarabianie przez internet : czytanie e-maili, wypełnianie ankiet.



Praca w domu
To co proste jest z reguły trudne w praktyce. Przyczyn jest wiele, ale główne tkwią w nas samych, naszych ograniczeniach i sposobie postrzegania świata. Takie na przykład czytanie e-maili, wypełnianie ankiet i kwestionariuszy wydawałoby się takie niby nic! Tak też popełniałam ten błąd, a okazuje się że na tym co i tak siłą rzeczy robię codziennie, bo nie da się uniknąć reklam – właśnie na tym można zarabiać. Jak zarabiać w internecie i przez internet? Omijałam wielkim łukiem propozycje czytania e-maili i wypełniania ankiet, aż do momentu, gdy trafiłam na Program Partnerski, który w przystępny sposób zachęcił mnie i zainspirował do innego spojrzenia na tę kwestię, prostym hasłem reklamowym:  „Zacznij zarabiać pieniądze na tym , co do tej pory robiłeś za darmo” Niby tylko hasło reklamowe, ale jak to mówią pieniądze leżą na ulicy, tyle, że nie każdy się po nie schyli, a co mi tam , schyliłam się. Rejestracja w Programie Partnerskim jest darmowa, nie wymaga  żadnego wkładu własnego. Zasady proste,a rozliczenia przedstawione klarownie i nie trzeba zakładać działalności gospodarczej. Już po rejestracji masz aktywne konto i możesz zacząć zarabiać, na start otrzymujesz 20 zł za rejestrację i potem za każdego przeczytanego e-maila i wypełnioną ankietę. Moje testowanie tego Programu Partnerskiego wykazało: – korespondencja przychodzi na e-maila, lub można odczytywać ją logując się do swojego konta, – w ciągu 20 dni w Programie Partnerskim zarobiłam 23,50 zł, w tym z ankiet 7 zł i czytania e-maili 16,50 zł co po doliczeniu 20 zł za rejestrację daje razem 43,50 zł czyli  2,18 zł dziennego dochodu. Nie są to porażające kwoty, ale jeśli nie chcesz bawić się w polecanie produktów masz czas i ochotę na taką formę zarabiania, będzie to bardzo dobry sposób, pod warunkiem zaangażowania się i skorzystania z rozwiązań na powiększanie dochodu jakie proponuje firma. Jeśli zainteresował Cię ten sposób zarabiania, zamieszczam link poprzez który możesz  się zarejestrować w Programie Partnerskim lub uzyskać więcej informacji : http://www.ermail.pl/link/e2JAeaTmjjA7cV7lYXNJTAX7cAa777aY



© tekst i zdjęcia autor Irena Majoch
e-mail: kontakt[ małpka ]lebrum.pl

Miłosne Historie : http://iruchna.blogspot.com
Szukanie Pracy : http://bez-etatu.blogspot.com/
Przemyślenia poranka: http://pierwszamysl.blogspot.com/
Widok z okna i komentarz poranka: http://jakimon.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz